ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,

Windows 7 System Recovery Disc برنامه عالی و کاربردی برای تعمیر و گرفتن بکاپ کامل و ری استور کردن ویندوز 7 جهت رفع مشکلات از طریق بوت سیستم مربوط به کامپیوتر های رومیزی یا لپ تاپ ها.

این برنامه ریکاوری دیسک عالی دارای قابلیت های ویژه جهت رفع مشگلات ویندوز 7 و غیره می باشد، باید بر روی دیسک های DVD / CD رایت کنید تا ویندوز ریکاوری دیسک بدست آید .
این دیسک دارای ابزار هائی مانند : System Restore / Complete PC Backup / automated system repair / command-line prompt for manual advanced recovery می باشد
چنانچه ویندوز 7 کامپیوتر یا لب تاپ شما دچار مشگل شد با استفاده از این ریکاوری دیسک براحتی از طریق بوت می توانید سیستم را بطور اتوماتیک تعمیر یا ریستور یا بکاپ کامل و فول از سیستم بگیرید

قابلیت ساپورت برای انواع لپ تاپ های Dell, Acer, HP, Toshiba, Lenovo , Sony




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:,


 

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 May 2011 MSDN x86

Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

دانلود نسخه اورجینال (MSDN) و نهایی ویندوز 7 نوع 32 بیتی یکپارچه شده با SP1 است.  MSDN مخفف Microsoft Developer Network است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:,


 

نرم افزار Windows Loader 2.0.2 جهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید.

Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Loader 2.0.2 :
  •  توانایی اجرا به صورت کاملا مجزا
  • قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان های ویندوز
  • دارای توابعی جهت نصب بدون دخالت کاربر
  • قابلیت استفاده برای فعال سازی اولیه
  • توانایی تشخیص خطاها و رفع آن ها هنگام نصب
  • پشتیبانی از پارتیشن های مخفی
  • تست شده بر روی انواع نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی
  • تست شده بر روی انواع نسخه های خانگی ، اداری ، سرور و…
  • فعال سازی ویندوز بدون استفاده از هسته ی آن (بدون نیاز به کرک کردن هسته)
  • فعال سازی بدون پردازش های اضافه

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:,

Orbit Downloader 4.1.0.0 Final یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 

قابليتهاي كليدي نرم افزار Orbit Downloader 4.1.0.0 Final   :

  • برنامه اي كاملا رايگان و كابرد بسيار آسان
  • افزایش 500%سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
  • دانلود با سرعت بالا، مشغول نبون CPU ، استفاه آسان
  • توانايي دانلود از HTTP,HTTPS,FTP,MMS,RTSP,RTMP با قابليت Resume
  • دانلود از سرور هاي ارائه دهنده P2P يا همان Torrent
  • دانلود فايل هاي YouTube , Rapidshare , Flash ,Music , ...
  • دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها
  • توانایی دانلود ویدئو های آنلاین
  • پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: IE,Firefox,Maxthon,Opera,Chrome
  • بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز محبوب7


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:,

Internet Download Manager 6.05 Build 14 يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس